Orange România, liderul pieței locale de telefonie mobilă, a realizat în primele nouă luni o cifră de afaceri de 812 milioane de euro, în scădere cu 2,4% față de aceeași perioadă a anului 2018, potrivit datelor anunțate de grupul de telecomunicații din Franța. În trimestrul trei, afacerile companiei au atins 279 milioane de euro, de la 287 milioane de euro în in intervalul iulie - septembrie 2018.
Șefii celor mai mari bănci din România vor dezbate cu celebrul economist Nouriel Roubini starea reală a economiei și perspectivele izbucnirii unei noi crize. Te așteptăm la eveniment! Click pentru detalii și înregistrare
Orange România a raportat afaceri în scădere și în T1 și T2 ale acestui an.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
La 30 septembrie 2019, Orange România furniza servicii mobile pentru 9,751 milioane de clienți, de la 9,854 milioane clienți în T3 2018. Pe segmentul serviciilor fixe, raportul grupului Orange indică pentru subsidiara din România un portofoliu de 312.000 de clienți, comparativ cu 241.000 în septembrie 2018.
Potrivit datelor companiei, Orange România furniza servicii mobile, fixe și TV pentru 10.928.000 de clienți, în creștere cu 0,3% comparativ cu finalul T3 2018.
"Interesul pentru serviciile fixe este unul constant, pe acest segment menținându-se evoluția pozitivă din trimestrele anterioare. Astfel, la finalul lunii septembrie, serviciul de televiziune prin cablu și satelit, Orange Home TV, număra 532.700 de clienți, în creștere cu 12% față de T3 2018, iar serviciile fixe în bandă largă aveau 332.900 de clienți, în creștere cu 28% față de aceeași perioadă din 2018", se spune într-un comunicat al Orange România.
Orange a continuat și în T3 investițiile în infrastructură, cu un ritm constant al extinderii acoperirii 4G. Astfel, la finalul lunii septembrie, 97,43% din populația țării și 100% din cea urbană avea acces la cea mai extinsă rețea 4G din România.
CITEȘTE ȘI Surpriză: Banca Transilvania preia controlul Timesafe, dezvoltatorul aplicației de plăți PagoLa 30 septembrie, locuitorii din peste 370 de noi localități și orașe aveau acces la viteze de până la 500 Mbps, acoperirea 4G+ depășind 52% din populația țării.
Ca urmare a dezvoltărilor aduse serviciului Orange Money în prima jumătate a acestui an, numărul de utilizatori a înregistrat o creștere de 32,4% în T3 2019 comparativ cu T3 2018, ajungând la peste 154.000 de clienți la 30 septembrie 2019, se mai spune în comunicatul companiei.
Orange România este cel mai mare jucător local de telefonie mobilă după numărul clienților, profit net și cifră de afaceri.