Computer Generated Solutions Romania (CGS), parte a grupului american CGS, a câștigat licitația pentru furnizarea de servicii de call center către ENGIE Romania (fosta GDF SUEZ Energy Romania) și va încasa 1,55 milioane de lei, fără TVA, pe o perioadă de 4 ani.
Prin anunțul de participare, publicat la finele lunii aprilie, contractul a fost estimat la 1,81 milioane de lei, fără TVA.
CGS a fost singurul ofertant în cadrul procedurii de atribuire.
Contractul prevede furnizarea de informații telefonice către cei peste 1,5 milioane de clienții ai ENGIE Romania, promovarea și vânzarea de servicii către aceștia și corectarea și completarea bazei de date.
CITEȘTE ȘI ENGIE Romania caută asigurător RCA și CASCO pentru parcul auto. Polița este estimată la 4,22 mil. leiCu peste 3.000 de angajați în București, Brașov, Sibiu, Târgu-Jiu, Miercurea-Ciuc și Galați, CGS România și-a început ativitatea în 2006 și furnizează servicii complete de tip call center în 18 limbi straine.
Anul trecut, afacerile companiei au crescut cu 38,1%, la 190,6 milioane de lei, iar profitul net cu 76,9%, la 49,8 milioane de lei.
Înființată în SUA, în 1984, CGS furnizeaza soluții tehnologice de afaceri, comerț electronic, consultanță, servicii de mesagerie, dezvoltare de aplicații software și servicii de training.
ENGIE România este principala filială grupului francez ENGIE pe piața românească, care mai deține Distrigaz Sud Rețele, Distrigaz Confort, Alizeu Eolian și Brăila Winds.
Cele cinci companii deservesc un portofoliu de 1,5 milioane de clienți, operează o rețea de 18.500 km, dețin două parcuri eoliene cu o capacitate totală de 100 MW și au aproximativ 3.650 de angajați.
Compania a raportat, în 2014, un profit net de peste 390 milioane de lei, la o cifră de afaceri de 4,5 miliarde de lei.