CGS Romania va furniza către ENGIE Romania servicii de call center pentru 1,5 milioane lei pe 4 ani

CGS Romania va furniza către ENGIE Romania servicii de call center pentru 1,5 milioane lei pe 4 ani
scris 17 iun 2016

Computer Generated Solutions Romania (CGS), parte a grupului american CGS, a câștigat licitația pentru furnizarea de servicii de call center către ENGIE Romania (fosta GDF SUEZ Energy Romania) și va încasa 1,55 milioane de lei, fără TVA, pe o perioadă de 4 ani.

Prin anunțul de participare, publicat la finele lunii aprilie, contractul a fost estimat la 1,81 milioane de lei, fără TVA.

Urmărește-ne și pe Google News

CGS a fost singurul ofertant în cadrul procedurii de atribuire.

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.forum

Contractul prevede furnizarea de informații telefonice către cei peste 1,5 milioane de clienții ai ENGIE Romania, promovarea și vânzarea de servicii către aceștia și corectarea și completarea bazei de date.

ENGIE Romania caută asigurător RCA și CASCO pentru parcul auto. Polița este estimată la 4,22 mil. lei CITEȘTE ȘI ENGIE Romania caută asigurător RCA și CASCO pentru parcul auto. Polița este estimată la 4,22 mil. lei

Cu peste 3.000 de angajați în București, Brașov, Sibiu, Târgu-Jiu, Miercurea-Ciuc și Galați, CGS România și-a început ativitatea în 2006 și furnizează servicii complete de tip call center în 18 limbi straine.

Anul trecut, afacerile companiei au crescut cu 38,1%, la 190,6 milioane de lei, iar profitul net cu 76,9%, la 49,8 milioane de lei.

Înființată în SUA, în 1984, CGS furnizeaza soluții tehnologice de afaceri, comerț electronic, consultanță, servicii de mesagerie, dezvoltare de aplicații software și servicii de training.

ENGIE România este principala filială grupului francez ENGIE pe piața românească, care mai deține Distrigaz Sud Rețele, Distrigaz Confort, Alizeu Eolian și Brăila Winds.

Cele cinci companii deservesc un portofoliu de 1,5 milioane de clienți, operează o rețea de 18.500 km, dețin două parcuri eoliene cu o capacitate totală de 100 MW și au aproximativ 3.650 de angajați.

Compania a raportat, în 2014, un profit net de peste 390 milioane de lei, la o cifră de afaceri de 4,5 miliarde de lei.

viewscnt
Afla mai multe despre
computer generated solutions
cgs
engie
contract
call center