Cererea de servicii call center din industriile auto, telecom, bancar determină Blue Point să deschidă al doilea call center al său la Slobozia

Cererea de servicii call center din industriile auto, telecom, bancar determină Blue Point să deschidă al doilea call center al său la Slobozia
scris 4 aug 2016

Compania românească de servicii Blue Point deschide la Slobozia un nou call center, al doilea al companiei, care va avea 50 de angajați și va oferi servicii de telesales, suport clienți, infoline și suport tehnic pentru companii din telecom, asigurări și FMCG.

”Numărul tot mai mare de solicitări de servicii call center, venite din industrii precum auto, telecom, FMCG, din domeniul financiar-bancar și medical, ne-a determinat să creștem anul trecut echipa Blue Point din București cu aproape 100 de angajați. Deschiderea noului centru din Slobozia este un prim pas firesc în strategia noastră de dezvoltare la nivel național”, spune Violeta Roșu, managing partner Blue Point.

Urmărește-ne și pe Google News

Ea a adăugat că pentru extinderea Blue Point s-a avut în vedere proximitatea față de București și numărul mare de tineri bine pregătiți care își doresc un loc de muncă stabil.

CGS Romania va furniza către ENGIE Romania servicii de call center pentru 1,5 milioane lei pe 4 ani CITEȘTE ȘI CGS Romania va furniza către ENGIE Romania servicii de call center pentru 1,5 milioane lei pe 4 ani

Noul call center este amplasat în centrul orașului Slobozia, are o suprafață de 300 de metri pătrați, cu posibilitate de extindere și poate acomoda până la 100 de persoane. Investiția în sediul din Slobozia este susținută din profitul companiei și din fondurile proprii ale asociaților și va fi recuperată în următorii doi ani.

Înființată în 2007, cu capital 100% românesc, compania are clienți precum Cheque Dejeuner, DHL Express, Heineken, Hochland, Metro, Pepsi, Reader’s Digest, Țiriac Auto și Xerox. 

Firma are cinci asociați: Alexandra Ciriblan, Simona Popescu, Violeta Roșu, Liviu Proteasa și Gabriel Postolache. În 2015, cifra de afaceri a companiei Blue Point Telecom a fost de 10,5 milioane lei, cu 38% mai mare comparativ cu anul anterior, și un profit net de 1,7 milioane lei, în scădere cu 10%.
 

viewscnt
Afla mai multe despre
blue point
investiție
call center
slobozia