Debutul anului 2022 a fost bun, afacerile au depășit estimările bugetate, dar declanșarea războiului din Ucraina a avut ca efect declinul comenzilor, spune directorul general al FAN Courier Express, Adrian Mihai, la Cluj-Napoca, unde compania a inaugurat un centru regional de tranzit.
Cum se poate menține și dezvolta pe piață un brand românesc va fi explicat la Videoconferința Profit.ro - Branduri românești - Made in Romania post criză.
Evenimentul, organizat împreună cu Lensa și Grupul Nordis, este programat pentru 23 mai, urmând să fie transmis în direct și la PROFIT NEWS TV
DETALII AICI
"Ianuarie a fost o lună bună, peste plan, februarie a început la fel, dar a venit războiul din Ucraina și totul a căzut. Nimeni nu mai cumpăra online, toată lumea citea știri. Unii își făceau planuri să plece din țară, nimeni nu se mai gândea să cumpere televizor sau frigider. Martie și aprilie au fost ca februarie, dar, cu timpul, lumea s-a obișnuit cu războiul și, începând cu luna mai, lucrurile au revenit la normal", a afirmat directorul.
FAN Courier Express este o companie cu capital integral românesc, înființată în 1998 de Felix Pătrășcanu, Adrian Mihai și Neculai Mihai. Compania a devenit liderul pieței românești de curierat în 2016.