Candidaturile pentru Consiliul de Administrație al CEC Bank pot fi depuse până pe 4 ianuarie 2017

Candidaturile pentru Consiliul de Administrație al CEC Bank pot fi depuse până pe 4 ianuarie 2017
scris 5 dec 2016

Ministerul de Finanțe a publicat un anunț de recrutare a nouă poziții de membru în  Consiliul de Administrație al CEC Bank, urmând ca dosarele să fie depuse până cel târziu pe 4 ianuarie 2017.

Ministerul Finanțelor a selectat compania Transearch Internațional SRL pentru a-l asista în procesul de recrutare a nouă poziții de membru în Consiliul de Administrație la CEC Bank.

Urmărește-ne și pe Google News

În urma procesului de selecție, desemnarea membrilor în Consiliul de Administrație se face de către Adunarea Generală a Acționarilor Societății, la propunerea acționarului, Statul Român prin Ministerul Finanțelor Publice.

Criteriile obligatorii de recrutare și selectare care trebuie îndeplinite cumulative sunt:

  • Bună cunoaștere a legislației aplicabile domeniului bancar;
  • Cunoașterea sectorului financiar bancar, inclusiv tendințele și forțele care modelează industria, evoluțiile viitoare, modele și strategii relevante de afaceri și capacitatea de a articula poziționarea competitivă a societății în raport cu alți jucători din sistem;
  • Minim 10 ani de experiență profesională;
  • Minim 3 ani de experiență relevantă, în ultimii 10 ani, în conducerea, supravegherea sau controlul unor instituții financiare sau a altor categorii de companii sau în conducerea structurilor din cadrul reprezentantului acționarului, sub a cărui autoritate se află Banca, pentru responsabilitățile pe care urmează să le aibă în cadrul Consiliului de Administrație (majoritatea membrilor Consiliului de Administrație trebuie să aibă experiență în conducerea instituțiilor din sfera de supraveghere a unei bănci centrale);
  • Cunoașterea bunelor practici și principii de guvernanță corporativă, familiarizarea cu legislația și politicile guvernamentale referitoare la guvernanța întreprinderilor deținute de stat;
  • Înțelegerea rolului și funcțiilor consiliului și îndatoririlor directorilor și cunoașterea procesului de luare a deciziilor, în măsura în care aceste informații sunt disponibile în spațiul public;
  • Înțelegerea rolului consiliului în oferirea unei direcții strategice pentru companie pe termen lung;
  • Experiență în monitorizarea performanței conform prevederilor OUG nr.109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice aprobată cu modificări si completări prin Legea nr.111/2016;
  • Absolvent(ă) de studii superioare cu diplomă de licență (cel puțin doi dintre membrii consiliului de administrație trebuie să aibă studii economice sau juridice);
  • Cunoașterea limbii române;
  • Cunoașterea unei limbi de circulație internațională;
  • Obținerea de rezultate pozitive economico - financiare la companiile unde au deținut funcții de conducere executive sau neexecutive în perioada ocupării respectivei funcții.
viewscnt
Afla mai multe despre
cec
consiliul de administratie cec
conducerea cec