Inditex, proprietarul Zara, a lansat luna aceasta operațiunile online în România și pentru brandurile Oysho și Uterqüe, acesta din urmă făcându-și astfel intrarea pe piața românească, potrivit unui comunicat al grupului spaniol.
"Danemarca, Irlanda, Italia, Luxemburg, Polonia, România și Suedia se alătură grupului de 16 țări care deja găzduiesc platforme online pentru toate mărcile Inditex - Zara, Pull&Bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Oysho, Zara Home și Uterqüe", se arată într-un comunicat al grupului.
Uterqüe era singurul brand cu care Inditex nu era încă prezent pe piața românească. Compania a anunțat în comunicat doar lansarea online.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Potrivit Inditex, Uterqüe este un brand de accesorii sofisticate, de calitate, la prețuri atractive, dar colecțiile cuprind și articole de îmbrăcăminte. Brandul a fost lansat în 2008 și este prezent cu 66 de magazine pe 12 piețe.
În lunile următoare, compania își va extinde gradual prezența online în toate cele 28 de țări membre UE. La nivel international, Inditex are platforme online în 40 de țări.
În prezent, Inditex are în România circa 110 magazine. În 2014, când avea 98 de magazine, afacerile cumulate ale retailerului spaniol au ajuns la 872,4 milioane lei (197 milioane euro), iar profitul a însumat 131 milioane lei (aproape 30 milioane euro), reise din datele Ministerului Finanțelor.