Singurul magazin de lux Louis Vuitton din România și-a majorat vânzările anul trecut la aproape 28 de milioane de lei, de la 24,2 milioane lei în anul precedent, și a atins un profit net de peste 7 milioane de lei (față de 5,3 milioane de lei în 2015), întregul câștig urmând să fie retras din firmă, până la finalul anului, de casa de modă pariziană.
Și anul trecut, francezii au retras, sub formă de dividende, întregul profit al firmei din România.
Magazinul este situat în galeria comercială a hotelului de cinci stele JW Marriott din București.
Louis Vuitton a deschis magazinul din România în vara anului 2008 și a fost profitabil în fiecare an.
CITEȘTE ȘI FOTO Philip Morris a inaugurat primul magazin destinat fanilor țigărilor electronice IQOS din România, țară în care ar putea urma să și producă ultima inovațieLouis Vuitton România are 9 angajați și comercializează celebrele genți Louis Vuitton, ale căror prețuri pot ajunge și la câteva zeci de mii de euro, dar și încălțăminte, articole de voiaj și accesorii.
Marca Louis Vuitton este parte a producătorului de bunuri de lux Moët Hennessy Louis Vuitton (LVMH), alături de alte 14 case de modă, precum Fendi, Christian Dior, Celine, Givenchy, Donna Karan, Kenzo. Cele 15 branduri de modă de lux sunt prezente cu 1.566 de magazine la nivel mondial și au o cifră de afaceri anuală de peste 12 miliarde de euro.
Pe lângă divizia de Fashion&Leather Goods, LVMH mai are cinci divizii: Wines&Spirits, Parfumes&Cosmetics, Watches&Jewelry, Selective retailing (ex. Sephora) și Alte Activități (Media, artă, turism).