Rețeaua Ana Pan, controlată de familia Copos, a început un proces de remodelare a celor 13 cofetării pe care le deține și a inaugurat astăzi prima unitate sub noul concept, după o investiție de 120.000 euro. În următorii doi ani, compania vrea să deschidă magazine noi și să se extindă și în afara Bucureștiului.
Investiția în noul concept shop a presupus schimbarea designului și introducerea unei noi linii de produse - fresh food.
”În următoarele luni procesul de modernizare a magazinelor existente se va desfășura concomitent cu deschiderea de magazine noi sub brandurile Ana Pan și Ana Baking Co. Procesul de extindere a rețelei de magazine va continua în următorii doi ani într-un ritm accelerat atât în București dar și în alte orașe mari din țară”, a declarat Alexandra Copos de Prada, președinte și membru CA Ana Pan.
Targetul Ana Pan este să deschidă zece magazine în următorii patru ani, în București, Constanța, Brașov,Timișoara și Cluj.
Anul acesta Ana Pan a împlinit 25 de ani de la inaugurarea primei cofetării în București. În prezent, rețeaua numără 13 magazine proprii în București și 7 shop-in-shop dezvoltate în parteneriat cu Mega Image.
”Am deschis primul magazin Ana Pan în urmă cu 25 de ani și meniul includea o selecție de produse tradiționale create de maeștri cofetari angajați de la Capșa și Nestor, cele mai renumite cofetării în acea perioadă. Succesul imediat al magazinului ne-a determinat să ne extindem treptat afacerea și în alte zone centrale din București. A urmat construcția laboratorului central de pâine artizanală, patiserie și cofetarie, inclusiv bombonerie fină. Astăzi, după 25 de ani de dezvoltare, am început să schimbăm designul magazinelor și am extins selecția de produse”, a mai spus Alexandra Copos de Prada.
În 2014, Ana Pan a înregistrat o cifră de afaceri de 3,2 milioane euro, iar anul acesta estimează o creștere de 20%, cea mai mare după anul 2008.
Peste jumătate din veniturile Ana Pan sunt generate de produsele de cofetărie, urmate de patiserie și panificație artizanală.
Odată cu lansarea noului concept de magazin oficialii companiei estimează o creștere a vânzărilor cu peste 20% pe an în următorii ani.
Portofoliul Ana Pan cuprinde peste 500 de produse, pâine, produse de patiserie, prăjituri și ciocolată, fabricate în unitatea de producție pe care o deține în Capitală.
Ana Pan a lansat și un magazin online.