Subscrierile grupului austriac UNIQA în România au însumat 93,8 milioane de euro în 2020, în scădere cu 3,5% față de anul precedent, când au atins 97,2 milioane de euro. Factorii care au influențat această dinamică vizează, dincolo de contextul generat de pandemie, efectele măsurilor aplicate pentru îmbunătățirea calității portofoliului auto, prin reducerea ponderii RCA și a asigurărilor facultative pe segmentul de leasing.
Activitatea UNIQA Asigurări de viață a continuat să fie susținută de vânzarea asigurărilor tradiționale, compania încheind anul 2020 cu un avans pe acest segment de aproape 5% față de 2019.
Subscrierile din prime brute subscrise aferente polițelor de viață au cumulat 17,1 milioane euro, conform IFRS, cu 3% sub cele din anul anterior.
Pentru asigurările de viață, redresarea rezultatelor, în special pe canalul bancassurance, a continuat și în ultimul trimestru din 2020. Activitatea pe acest segment a fost susținută, în continuare, de vânzarea produselor tradiționale, care a înregistrat un avans de aproape 5% față de același interval din 2019.
Cele două companii UNIQA au încheiat anul 2020 cu un volum total al primelor brute subscrise situat la nivelul de 93,8 milioane euro, conform IFRS, cu 3,4% decât cel înregistrat la finalul anului 2019.
Grupul austriac UNIQA Insurance Group operează pe piața românească din 2008, prin UNIQA Asigurări. Doi ani mai târziu, UNIQA a început operațiunile pe piața asigurărilor de viață. Prezent în 18 țări și cu aproape 20.000 de angajați, UNIQA furnizează servicii de asigurări pentru 10,1 milioane de clienți.