Afacerile Orange în România cresc pe fondul serviciilor fix-mobil și al consumului de date mobile

Afacerile Orange în România cresc pe fondul serviciilor fix-mobil și al consumului de date mobile
scris 25 oct 2018

Afacerile Orange România au atins 287 milioane de euro în intervalul iulie – septembrie 2018, în creștere cu 3,5% față de aceeași perioadă a anului trecut, de la 277,2 milioane de euro, pe fondul evoluției pozitive a serviciilor fix-mobil și a consumului de date mobile.

În primele 9 luni, afacerile cumulate ale operatorului au atins 832 milioane de euro, de la 790,2 milioane de euro în perioada similară din 2017, avansul fiind de 5,3%.

Urmărește-ne și pe Google News

La 30 septembrie, Orange România furniza servicii mobile, fixe și TV pentru 10,9 milioane de clienți, în urcare cu 1,8% comparativ cu finalul trimestrului trei din 2017.

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.forum
Vitezele medii de transfer de date au crescut. Orange a detronat RCS&RDS la internetul fix, prin dublarea vitezei. Aproape toți operatorii sunt însă în creștere CITEȘTE ȘI Vitezele medii de transfer de date au crescut. Orange a detronat RCS&RDS la internetul fix, prin dublarea vitezei. Aproape toți operatorii sunt însă în creștere

Serviciile Orange 4G erau folosite de 3,84 milioane de clienți la finale lunii septembrie, cu 34% mai mult comparativ cu aceeași perioadă din 2017.

Această evoluție pozitivă s-a regăsit și în consumul de date mobile, care a înregistrat o creștere de aproximativ 80% comparativ cu T3 2017.

Orange pierde procesul cu Fiscul pentru inducerea în eroare a clienților cu sintagma “nelimitat” CITEȘTE ȘI Orange pierde procesul cu Fiscul pentru inducerea în eroare a clienților cu sintagma “nelimitat”

La finalul lunii septembrie, rețeaua Orange 4G acoperea 95,9% din populația țării. În plus, procesul de dezvoltare a rețelei 4G+ a continuat, astfel încât clienții din 161 de orașe aveau acces la viteze 4G+ de până la 500 Mbps.

Serviciile fixe au continuat evoluția pozitivă din trimestrele anterioare. Astfel, la finalul lunii septembrie, serviciul de televiziune prin cablu și satelit, Orange Home TV, număra 476.000 clienți, în urcare cu 29% față de T3 2017, iar serviciile fixe în bandă largă aveau peste 260.000 de clienți, în creștere cu 67% față de aceeași perioadă din 2017.

Chirițoiu: 2018 are șanse să intre pe locul doi în topul amenzilor aplicate de instituție. Avem propunere de sancțiune pentru Orange și pe piața RCA, plus retail și turism CITEȘTE ȘI Chirițoiu: 2018 are șanse să intre pe locul doi în topul amenzilor aplicate de instituție. Avem propunere de sancțiune pentru Orange și pe piața RCA, plus retail și turism

La finalul lunii septembrie, numărul clienților care au ales serviciul Orange Money a depășit 100.000, o creștere cu peste 70% comparativ cu finalul lunii septembrie 2017.

Orange România este parte a grupului francez Orange, unul dintre cei mai mari jucători internaționali pe piața telecomunicații.

viewscnt
Afla mai multe despre
orange
afaceri
clienti
tv
orange money