Compania Națională Administrația Porturilor Maritime Constanța a anulat licitația pentru furnizarea de servicii de asigurări RCA, CASCO, bunuri și răspundere profesională D&O, poliță estimată la 4,6 milioane de lei pentru doi ani. Autoritatea contractantă a motivat decizia prin faptul că singura ofertă, depusă de Fast Brokers, ar fi fost neconformă cu prevederile caietului de sarcini al licitației.
Potrivit documentației, contractul este împărțit în trei capitole, câte unul pentru fiecare tip de asigurare.
În cazul asigurării de răspundere civilă față de terți, "limita maximă de răspundere va fi de 3 milioane euro/an de asigurare, în agregat, indiferent de numărul de evenimente fără a limita despăgubirea per eveniment", iar cerințele minime obligatorii speciale bunurilor publice, "asigurătorul va plăti ca despăgubire în timpul derulării contractului orice sumă de până la valoarea limită maximă de despăgubire de 6 milioane euro pe toată durata desfășurării contractului".
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Pentru polița de răspundere profesională a membrilor Consiliului de Administrație și a directorului general din cadrul companiei, limita asigurareeste de 7 milioane de euro (fără franșiză), reprezentând nivelul de asigurare cumulat pentru toți administratorii executivi/neexecutivi. În cazul directorului general, limita este de două milioane de euro.
"Asigurătorul se obligă să acopere prejudiciile produse de administratorii și/sau directorul general al companiei și/sau a terților prin acțiunilor sau inacțiunile comise din vinovăție/culpă/eroare/omisiune în perioada de valabilitate a poliței și/sau în perioada retroactivă; sunt acoperite cheltuielile ocazionale în cadrul acțiunilor promovate în instanțele de judecată, precum și alte cheltuieli cu expertize extrajudiciare, necesare soluționării cauzei", se arată în caietul de sarcini.
CITEȘTE ȘI Îmbuteliatorul Pepsi pierde în România procesul pentru amenda aplicată cu acuzația că s-ar fi înțeles cu alți retaileri să-și coordoneze politica prețurilor. Carrefour a recunoscutCompania Națională Administrația Porturilor Maritime Constanța este controlată de Ministerul Transporturilor și are rolul de autoritate portuară pentru porturile maritime Constanța, Midia și Mangalia și pentru portul turistic Tomis.
Ministerul Transporturilor deține 80% din acțiuni, diferența revenind Fondului Proprietatea.
Înființat în 2002, Fast Brokers este controlat de Liliana Gheorghiu - 57,2% și Iulian Valentin Gheorghiu - 42,8%.