Difuzoarele inteligente se bucură de o popularitate atât de mare în Anglia, încât Oficiul Național de Statistică a decis să le ia în calcul pentru calcularea inflației.
ONS a decis adăugarea difuzoarelor inteligente în “coșul de produse” o colecție de bunuri și servicii pe baza cărora sunt calculate consumul și inflația prețurilor. Coșul este actualizat în fiecare an în funcție de obișnuințele de consum ale cetățenilor britanici.
Difuzoarele inteligente se află într-o companie selectă, alături de acestea fiind adăugate în coș farfurii, săpun lichid, mâncare pentru căței și cărți fantastice pentru copii cu vârste cuprinse între 6 și 12 ani.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
În “coșul de produse” al britanicilor au fost adăugate la ultima actualizare 16 produse, au fost modificate alte 16 și au fost scoase 10 produse. În total, în colecție sunt incluse 694 de produse și servicii.
Includerea difuzoarelor inteligente în “coșul de produse” din Marea Britanie nu ar trebui să constituie totuși o mare surpriză după ce ONS a adăugat, în 2015, în această colecție și serviciile de streaming muzical precum Spotify, Apple Music sau YouTube Music.
Din 2014, din “coșul de produse” fac parte Netflix și Amazon Instant Video, alături de alte servicii de streaming video.
În același coș se mai găsesc și alte gadgeturi și produse digitale precum aplicațiile, jocurile, țigările electronice și căștile audio. În mod firesc, plicurile poștale, DVD-urile și CD-ROM-urile au fost eliminate din această colecție de produse la ultima actualizare.
Știrea pozitivă a zilei este prezentată de iQos - Un viitor fără fum