„În ciuda pandemiei, care chiar ne-a afectat serios în ultimii doi ani, asistăm la apariția unor locații noi, pline de viață, cu abordări moderne ale gastronomiei, cu tot felul de oferte demne de luat în considerare. Cred că această zonă are o ofertă foarte importantă din punct de vedere turistic, mai ales pe plan gastronomic, dar avem și alte resurse la care putem apela, nu numai peisajul”, a spus, la PROFIT NEWS TV, Szasz Attila, Marketing Manager PAVA, restaurant din zona Odorheiu Secuiesc.
CITEȘTE ȘI VIDEO PROFIT NEWS TV (Re)Descoperă România - Meda Vasiliu, General Manager Nordis Hotel Mamaia: Va fi cea mai mare plajă smart din România. O mare parte din serviciile care existau, dar sub o altă formă, acum sunt digitalizateRegiunea Transilvaniei este renumită pentru preparatele sale culinare, mizând pe gastronomia secuiască în atragerea turiștilor.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
„A fost o oportunitate pentru noi, mai ales în segmentul gastronomiei, pentru că am avut oportunitatea de a dezvolta, de a căuta noi idei, de a lărgi oferta. Noi pregătim niște investiții majore. Pregătim oferte care sunt deosebite. Avem resurse atât umane, cât și naturale. Avem comori aici, care trebuie redescoperite.Avem tot potențialul de a dezvolta aceste lucruri într-o oferta turistică atrăgătoare pentru turiștii străini”, mai spune Szasz Attila, adăugând că
Restaurantul Pava și Fundația Pro Economica au în plan derularea unui proiect prin care să dezvolte resursa umană în domeniul ospitalității.
„Investiția majoră planificată de Pava este în formarea profesională. Vom organiza cursuri pentru a forma profesioniști. O să avem parteneri din afara țării, cu experiență de zeci de ani”, afirmă el.