Tranzacțiile online cu cardul de Black Friday 2022 au crescut. Suma medie cheltuită, în scădere

Tranzacțiile online cu cardul de Black Friday 2022 au crescut. Suma medie cheltuită, în scădere
scris 17 nov 2022

În ziua de 11 noiembrie 2022, când majoritatea comercianților parteneri au desfășurat campania de  Black Friday, numărul tranzacțiilor online cu cardul a crescut cu aproximativ 27% comparativ cu ediția precedentă. Suma medie cheltuită în ediția din acest an a evenimentului a fost de 322 lei, în ușoară scădere față de 2021, când s-a situat la circa 370 lei.

Profit.ro va organiza, pe 12 decembrie, conferința Profit Financial.forum - Piețele financiare și provocările noilor crize - Ediția a V-a, la care vor participa cei mai mari jucători din piața financiar-bancară.

Conferința, programată la Grand Hotel Marriott București, va fi organizată cu sprijinul Agista, Alpha Bank, Banca Transilvania, CEC Bank, ING Bank, NNDKP și UniCredit Bank, urmând să fie transmisă în direct și la PROFIT NEWS TV

Din datele NETOPIA Payments, s-au procesat, în medie, 80 de tranzacții pe minut anul acesta de Black Friday, vârful de tranzacții s-a înregistrat la ora 14:15, iar cea mai mare sumă raportată în perioada de referință s-a ridicat la peste 35.000 lei, pentru un echipament de supraveghere.

Urmărește-ne și pe Google News
VIDEO PROFIT LIVE Ioan Simion, Proprietar SanConfind: Avem un avantaj față de spitalele de stat și anume că nu se ia ciubuc. Până în prezent, Ministerul Sănătății n-a fost curios să trimită un reprezentant CITEȘTE ȘI VIDEO PROFIT LIVE Ioan Simion, Proprietar SanConfind: Avem un avantaj față de spitalele de stat și anume că nu se ia ciubuc. Până în prezent, Ministerul Sănătății n-a fost curios să trimită un reprezentant

În ceea ce privește categoriile de produse preferate de români cu ocazia Black Friday 2022, în topul achizițiilor online s-au aflat: încălțămintea, retailul generalist, suplimentele alimentare și cosmeticele, urmate de aparatura foto și cărți.

„Am  înregistrat o creștere importantă a tranzacțiilor online, ceea ce arată că românii sunt receptivi la ofertele optimizate la maxim de partenerii noștri din e-tailul autohton. Noi ne-am asigurat, ca de fiecare dată, că punem la dispoziția comercianților cele mai bune servicii de procesare, care să-i ajute să vândă fără sincope și în siguranță. Ne bucură faptul că apetența românilor pentru achiziții de pe dispozitive mobile este tot pe un trend ascendent, fapt care demonstrează o dată în plus eficiența acestei metode de plată”, a declarat Horia Grozea, Director Vânzări, NETOPIA Payments.

Mai mult de două treimi (68,5%) din totalul comenzilor procesate de Black Friday 2022 au fost realizate de pe dispozitive mobile, cei mai mulți dintre utilizatori preferând această variantă în detrimentul desktop-ului (31%). De asemenea, într-un procent mai mic au fost înregistrate achiziții realizate de pe dispozitive de tip smart tv.   

Datele demografice de anul acesta ale procesatorului mai arată că majoritatea achizițiilor online au fost realizate de femei, în proporție de 54,1%, în timp ce ponderea bărbaților a fost de 45,9%.

De asemenea, grupa de vârstă cu cele mai multe achiziții a fost de 35-44 ani (25,72%), urmată îndeaproape de 25-34 ani (23,69%), 45-54 ani (21,24%), 18-24 ani (12,77%), 55-64 ani (9,74%) și 65+ ani (6,83%).

viewscnt
Afla mai multe despre
black friday 2022
plata cu cardul