PayPoint România intră pe segmentul plăților pentru întreținere la bloc

PayPoint România intră pe segmentul plăților pentru întreținere la bloc
scris 30 mai 2018

Operatorul de plăți în numerar și încărcare electronică prin puncte de retail PayPoint România intră pe un nou segment de plăți, cele pentru cheltuielile de întreținere, prin semnarea unui parteneriat cu XiSoft, dezvoltatorul platformei de administrare de imobile de locuințe BlocManagerNET.

Serviciul se adresează clienților companiei XiSoft, asociații de proprietari și firme de administare imobile care folosesc platforma BlocManagerNET pentru a administra imobilele în care locuiesc. 

Soros anticipează o nouă criză financiară: Europa este amenințată de dezintegrare. „Totul a mers prost!” CITEȘTE ȘI Soros anticipează o nouă criză financiară: Europa este amenințată de dezintegrare. „Totul a mers prost!”
Urmărește-ne și pe Google News

Pe lângă plata întreținerii, prin intermediul terminalelor PayPoint mai pot fi plătite și alte facturi de utilități (gaz, apă, electricitate etc), contravaloarea rovinietei, servicii de securitate, bilete de avion, facturile emise de operatorii de telefonie, internet și cablu sau ratele, se poate realiza încărcarea electronică a cartelelor telefonice și se pot efectua transferuri de bani interne și internaționale, în magazinele PayPoint selectate.

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.forum

În România, PayPoint și-a lansat oficial serviciul de plată a facturilor în numerar sub marcă proprie în august 2008 și și-a extins portofoliul de clienți prin semnarea de parteneriate cu o serie de companii din diferite sectoare. În prezent, compania are încheiate contracte cu 162 clienți din domeniul telecomunicațiilor, al utilităților, al serviciilor financiare și nu numai.

Totodată, PayPoint furnizează serviciile de transfer de bani Western Union pe propriile terminale, la anumiți comercianți.

Veniturile nete ale procesatorului britanic de plăți în România s-au majorat cu aproape 30% în anul fiscal încheiat pe 31 martie, ritmul de creștere fiind mult peste cel la nivel de grup. România este, de altfel, menționată în raportul grupului britanic ca unul dintre pilonii de creștere ai companiei. Compania a raportat, în perioada menționată, venituri nete de 11,9 milioane  lire sterline (63 milioane lei) pe piața locală.

Numărul tranzacțiilor pe piața din România a fost de 96,4 milioane, cu 21,4 milioane de tranzacții peste cel consemnat în urmă cu un an. Circa 17 milioane de tranzacții aiu fost înegistrate în urma achiziției Payzone în 2017.

viewscnt
Afla mai multe despre
paypoint
intretinere