Cântăreața americană Lady Gaga a devenit imaginea oficială a brandului de bijuterii Tiffany & Co și va apărea în campania ”Legendary Style”, care promovează cea mai recentă colecție a companiei, Tiffany Hardwear, informează contactmusic.com.
Artista americană, în vârstă de 30 de ani, s-a declarat onorată de această colaborare și a publicat pe contul ei de Instagram o fotografie alb negru ce o arată în timp ce se admiră în oglindă, în timp ce poartă o pereche de cercei din această colecție, scrie News.ro.
”Sunt onorată să fac parte din familia Tiffany and Co, sunt doar o doamnă dintr-un șir lung de generații de femei. Suntem nu doar mândre când primim bijuterii în dar, dar cunoaștem și strălucirea pe care ele ne-o oferă, făcându-ne să ne simțim puternice, ambițioase și creative, transformând problemele noastre în platină (sic!)”, a scris Lady Gaga în mesajul care însoțește acea fotografie.
Artista americană va apărea într-o reclamă de 60 de secunde a brandului Tiffany, ce va fi difuzată în cadrul show-ului pe care îl va susține în pauza Super Bowl, duminică, 5 februarie.
Videoclipul a fost realizat de David Sims.
Bijuteriile din noua colecție Tiffany Hardwear vor putea fi cumpărate din rețeaua de magazine Tiffany începând din 28 aprilie și de pe internet începând din 2 mai.
Lady Gaga, pe numele său adevărat Stefani Joanne Angelina Germanotta, s-a născut pe 28 martie 1986. Și-a început cariera muzicală în 2001, iar până în prezent a lansat cinci albume de studio. Artista, care a susținut un concert la București în 2012, a fost recompensată cu șase premii Grammy.