Jimmy Iovine, directorul Apple Music: Serviciile de streaming sunt prea similare

Jimmy Iovine, directorul Apple Music: Serviciile de streaming sunt prea similare
scris 26 mar 2018

Jimmy Iovine, directorul Apple Music, a spus într-un interviu pentru BBC că serviciile de streaming sunt prea similare și că vor trebui să se diversifice pentru a supraviețui.

„Serviciile de streaming impun ttaxe de 9,99 de dolari și toată lumea oferă aceeași muzică. Și este foarte frumos. Ai acces la orice melodie dorești, ai playlist-uri – dar trebuie să existe mai multă interacțiune între artist și public. mai devreme sau mai târziu, va trebui să apară o schimbare”, a spus Jimmy Iovine pentru BBC, referindu-se la faptul că Apple Music vrea să ofere mai mult conținut original, scrie News.ro.

Urmărește-ne și pe Google News

Potrivit lui Iovine, Netflix cheltuie 6 miliarde de dolari anual pe conținut original.

Cinefilii români au lăsat aproape 63 milioane euro la intrarea în cinematografele Cinema City. Sălile 4DX au succes printre români CITEȘTE ȘI Cinefilii români au lăsat aproape 63 milioane euro la intrarea în cinematografele Cinema City. Sălile 4DX au succes printre români

„Au un catalog unic și te taxează cu 10,99 de dolari”, a spus Jimmy Iovine.

Pe site-urile de streaming, însă, potrivit lui Iovine, casele de discuri vor să impună „aceeași muzică”.
Anterior, Apple a avut succes cu muzică exclusivă, precum albumul „Views”, lansat de Drake, și „Blonde”, lansat de Frank Ocean.

Însă, recent, Apple s-a îndepărtat de această strategie, preferând să investească în conținut filmat, inclusiv seria „Carpool Karaoke”, și postul de radio Beats 1, care prezintă show-uri ale lui Elton John, Drake și St Vincent.

Principalul concurent al companiei, Spotify, a evitat în mare parte materialele în exclusivitate. Totuși, a lansat în această săptămână primul său cântec original – interpretat de artistele pop Nina Nesbitt, Charlotte Lawrence și Sahsa Sloan, indicând planul companiei de a deveni o casă de discuri.

Iovine, care a produs înregistrări pentru Bruce Springsteen și U2, înainte de a lansa căștile Beats și de a se alătura echipei Apple, a mai spus că site-urile de streaming sunt încă prea limitate în obiectivul lor.

„Nu este suficient să fie doar utile – să apelezi la ele și să asculți muzică. Trebuie să te impresioneze, să aducă cultura la tine. Nu cred că vreun serviciu de streaming a reușit încă să facă acest lucru. Trebuie să fie hangare culturale, unde artiștii să comunice cu publicul lor. Sunt foarte hotărât să fac acest lucru”, a mai spus Jimmy Iovine.

Iovine a acordat acest interviu în contextul în care industria de înregistrări din SUA a dezvăluit că veniturile sale au crescut cu 16,5%, până la 8,7 miliarde de dolari în 2017, streamingul contribuind la două treimi din total.

Între timp, descărcările din mediul digital au înregistrat vânzări mai slabe decât CD-uri și viniluri.

Apple a negat anterior zvonurile potrivit cărora va începe să elimine treptat magazinul de descărcări iTunes, dar Iovine a spus pentru BBC că un asemenea demers este inevitabil.

„Să fiu sincer, acest lucru se va întâmpla atunci când oamenii vor înceta să mai cumpere”, a spus Jimmy Iovine.

La câteva zile după ce Iovine, în vârstă de 65 de ani, a acordat interviul pentru BBC, Wall Street Journal a scris că acesta va trece la o funcție de consultant al Apple.

viewscnt
Afla mai multe despre
jimmy iovine
apple music
straming