YouTube ar plănui să își „frustreze” utilizatorii, pentru a genera abonamente la serviciul său dedicat muzicii

YouTube ar plănui să își „frustreze” utilizatorii, pentru a genera abonamente la serviciul său dedicat muzicii
scris 22 mar 2018

YouTube ar plănui să își „frustreze” utilizatorii care ascultă melodii pe platformă, crescând numărul reclamelor, cu scopul de a îi determina pe aceștia să se aboneze la un serviciu dedicat muzicii, pe care urmează să îl lanseze, potrivit unui angajat al companiei, scrie nme.com.

Lyor Cohen, directorul departamentului de muzică al YouTube, a spus pentru Bloomberg că va fi lansat un nou serviciu dedicat muzicii, accesibil prin abonamente. Acesta va include, între altele, videoclipuri muzicale exclusive și playlist-uri, scrie News.ro

Urmărește-ne și pe Google News

Potrivit lui Lyor Cohen, acest nou serviciu este testat în prezent de mii de angajați ai companiei Google.

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.forum
Guvernul lasă Parlamentul să decidă în privința plafonării dobânzilor. BNR consideră că nu se aplică la bănci CITEȘTE ȘI Guvernul lasă Parlamentul să decidă în privința plafonării dobânzilor. BNR consideră că nu se aplică la bănci

Lyor Cohen a mai spus că YouTube va căuta să „își frustreze și să își seducă” utilizatorii serviciului său gratuit.

„Nu vei fi fericit când se va întâmpla să auzi o reclamă imediat după ce asculți «Stairway to Heaven»”, a spus el.

Cohen a mai spus că YouTube plănuiește să identifice utilizatorii care își pot permite să plătească abonamente și să îi determine să aleagă noul serviciu.

„Sunt mulți utilizatori pe care îi putem frustra și seduce pentru a deveni abonați. După ce vom face acest lucru toată acea gălăcie va dispărea”, a mai spus Cohen.

Prin „gălăcie”, el s-a referit la criticile cu care s-a confruntat YouTube de numeroase ori cu privire la încălcări ale drepturilor de autor și la faptul că nu plătește suficiente drepturi pentru artiști și case de discuri.

Potrivit lui Cohen, YouTube plănuiește să facă schimbări pentru a deveni „un bun partener” al industriei muzicale.

„Principala noastră prioritate la YouTube este să le asigurăm o experiență minunată utilizatorilor, iar acest lucru presupune și asigurarea că utilizatorii nu sunt deranjați de un număr excesiv de reclame”, a transmis YouTube, după comentariile lui Lyor Cohen.

„Nu încercăm să creștem în mod special numărul de reclame pe YouTube. Pentru un anumit grup de utilizatori, care folosesc YouTube în prezent ca pe un serviciu muzical plătit – și care ar beneficia cel mai mult de funcții suplimentare – am putea afișa mai multe reclame și anunțuri promoționale pentru a îi convinge să aleagă serviciul cu plată”, a mai transmis compania.

viewscnt
Afla mai multe despre
youtube
muzica