Postul de televiziune american HBO a anunțat săptămâna trecută că va lansa o gamă de vinuri care se inspiră din serialul ”Urzeala tronurilor/ Game of Thrones”, în primăvara anului 2017, informează allocine.fr.
Potrivit site-ului Mashable, sticlele de vin inspirate din acest serial TV extrem de popular vor fi disponibile inițial în Statele Unite, scrie News.ro.
Pentru acest proiect, HBO s-a asociat cu Vintage Wine Estates pentru a produce trei sortimente de vinuri, asociate în gama ”Seven Kindom Wines” (”Vinurile celor 7 Regate”): un chardonnay, un cabernet sauvignon și un vin roșu.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Potrivit cnet.com, sticlele cu aceste vinuri speciale sunt decorate cu lei, cerbi și dragoni - efigiile marilor case regale din Westeros, tărâmul fictiv în care se derulează evenimentele din serialul ”Game of Thrones” - și vor fi comercializate cu prețuri cuprinse între 20 și 40 de dolari.
HBO a încheiat deja un contract cu Brewery Ommegang, o companie din Cooperstown, New York, pentru a produce un sortiment de bere ”Game of Thrones”.
”Urzeala Tronurilor” este un serial de televiziune produs de HBO sub forma unei fantezii medievale, pe baza romanelor scrise de George R. R. Martin în seria ”Cântec de gheață și foc”. Serialul prezintă aventurile dramatice și intrigile la care participă membrii familiilor Stark, Lannister, Baratheon și Targaryen, care vor să cucearască Tronul de Fier din regatul Westeros.
Serialul a devenit un veritabil fenomen social, fiind extrem de apreciat de telespectatori pentru interpretările actorilor, complexitatea personajelor, evoluția firului narativ și decorurile spectaculoase. ”Urzeala tronurilor” a câștigat și numeroase trofee importante, inclusiv 26 premii Emmy.
La rândul lor, cărțile din seria ”Cântec de gheață și foc” s-au vândut în peste 60 de milioane de copii pe plan mondial și au fost traduse în 45 de limbi.
În septembrie, ”Urzeala tronurilor” a câștigat 12 trofee la gala premiilor Primetime Emmy, inclusiv la mult râvnita categorie ”cel mai bun serial-dramă”, unde s-a impus pentru al doilea an consecutiv.