Pokemon Go a adus venituri de peste 160 de milioane de dolari, la mai puțin de o lună de la lansare, conform unor date neoficiale.
Conform companiei de cercetare și analiză Sensor Tower, aceeași companie care în urmă cu 10 zile estima numărul de instalări la 75 de milioane, Pokemon Go ar fi realizat în mai puțin de o lună de la lansare venituri de peste 160 de milioane de dolari.
Asta în condițiile în care jocul a devenit disponibil treptat în mai multe țări și încă sunt regiuni importante, precum China sau Brazilia, în care încă nu a fost lansat.
Veniturile estimate de Sensor Tower însumează achizițiile realizate în cadrul jocului (in-app-purchases), atât pe iOS, cât și pe Android.
Cei de la Sensor Tower scot în evidență un alt fapt care arată cât de popular este jocul realizat de Niantic. Toate recordurile doborâte vin în ciuda review-urilor negative postate de utilizatori în cadrul App Store și Google Play Store. Acestea au fost acordate de utilizatori, pe bună dreptate, ca urmare a numeroaselor probleme de care jocul în sine și serverele pe care se bazează suferă. Cu toate astea, nici zecile de mii de evaluări negative primite nu au împiedicat Pokemon Go să devină și să se mențină la statutul de fenomen global.
De asemenea, este de așteptat o continuare a creșterii popularității și veniturilor pe măsură ce jocul va deveni disponibil într-un număr și mai mare de țări.
CITEȘTE ȘI Ce rezervă viitorul pentru Pokemon Go: noi pokemoni, schimburi, crescătorii, antrenamente și o nouă mecanică pentru PokeStop-uriFoarte interesantă este și comparația cu Facebook pe care cei de la Sensor Tower au făcut-o. În ultima săptămână din luna iulie, utilizatorii americani de iPhone și iPad au petrecut mai mult timp jucând Pokemon Go, decât pe Facebook.
Metaforic vorbind, Pokemon Go este coșmarul celor de Facebook - un joc care aduce prietenii împreună în viața reală, chiar dacă îi ține tot cu ochii în ecranul telefonului.