Samsung și-a actualizat sistemul prin care oferă suport tehnic utilizatorilor de smartphone-uri, oferind acum și asistență live cu posibilitatea reparării de la distanță a problemelor tehnice.
Utilizatorii de smartphone-uri Samsung care se lovesc de probleme tehnice pe care nu le pot rezolva singuri au la dispoziție o aplicație, Samsung+, care încearcă să ofere o bază de informații cât mai cuprinzătoare din care utilizatorul să afle răspunsul la problema pe care o întâmpină.
Aplicația Samsung+ tocmai a fost actualizată cu o facilitate, numită Samsung Assist, care îi facilitează utilizatorului intrarea în contact direct cu un reprezentant al serviciului de suport tehnic, iar acestuia din urmă îi permite să preia controlul de la distanță asupra smartphone-ului și să încerce să depisteze și să rezolve problema.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Deocamdată, funcția Samsung Assist este disponibilă exclusiv posesorilor de Galaxy S7 și Galaxy S7 Edge, ca o funcție premium oferită împreună cu cele două vârfuri de gamă.
Samsung susține că, pe viitor, această facilitate va ajunge și pe alte modele. Este însă posibil ca și pe viitor Samsung Assist să fie disponibilă doar celor care achiziționează smartphone-uri de top. Nu cred că Samsung va oferi acest gen de suport și pentru smartphone-urile ieftine.
Ideea de ”live remote assistance” nu este nouă. Amazon a început să ofere ceva similar în 2013 pentru utilizatorii de Kindle Fire.
Versiunea actualizată a aplicației Samsung+ este disponibilă pentru download în Play Store.