Ceea ce era previzibil încă din momentul lansării oficiale a jocului este acum confirmat de un studiu de piață: Pokemon Go este benefic producătorilor de baterii externe.
Oricine a jucat măcar o singură dată Pokemon Go a constatat ce mare consumator de energie este jocul celor de la Niantic. Alături de camera foto folosită pentru augmentare, localizarea, conexiunea la internet și, bineînțeles, ecranul sunt alte elemente care duc la consumarea în numai câteva ore a bateriei telefonului.
Bateria externă, oricând de incomodă ar fi când te afli în mișcare, cum este cazul celor care joacă Pokemon Go, este singura soluție viabilă la ora aceasta. Și, tocmai din această cauză, era previzibilă de la bun început o creștere a cererii de baterii externe.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Conform NPD Group, segmentul de baterii portabile a beneficiat de o dublare a vânzărilor după lansarea jocului Pokemon Go. Concret, între 10 și 23 iulie vânzările de baterii portabile au crescut cu 101%. Pokemon Go a fost lansat pe 6 iulie.
În luna care a precedat lansarea Pokemon Go creșterea de la an la a vânzărilor era de numai 4%. În primele două săptămâni din momentul lansării jocului, piața bateriilor externe a cumulat 1,2 milioane de unități vândute, semn că nu este o simplă coincidență.
Creșterea adusă de Pokemon Go nu este în totalitate organică. Unii dintre producători au intuit corect ceea ce avea să se întâmple, pregătind din timp campanii de marketing și diverse promoții.
Efectul Pokemon Go asupra pieței de baterii portabile este încă un semn care vorbește despre efectul pe care acest adevărat fenomen îl are asupra unui ecosistem vast, care depășește granița jocurilor de smartphone.