Numărul aplicațiilor dezvoltate pentru dispozitivele Apple va crește drastic în perioada 2016 - 2020, putând ajunge, în mai puțin de 5 ani, la peste 5 milioane, conform companiei de analiză digitală Sensor Tower.
Compania de analiză, care s-a remarcat recent prin estimările legate de succesul jocului Pokemon Go, estimează că, în 2020, vor exista aproximativ 5,06 milioane de aplicații pentru iOS.
Pentru a ne face o părere despre magnitudinea creșterii, trebuie avut în vedere că, la finele anului trecut, existau 1,75 milioane de aplicații. La sfârșitul acestui an, numărul aplicațiilor din App Store va crește cu 73%, ajungând la 2,93 de milioane, conform estimării.
CITEȘTE ȘI VIDEO iPhone 7 ar urma să aibă un buton care realizează comenzi în funcție de puterea cu care este apăsatȘi, toate acestea, în pofida faptului că specialiștii vorbesc de o așa-numită ”oboseală a aplicațiilor”. Conform acestei teorii, utilizatorii s-au cam săturat să tot experimenteze și au început să limiteze numărul de aplicații folosite.
După primul an de existență, magazinul de aplicații al celor de la Apple cumula deja 5.000 de aplicații. La ora actuală, a fost deja depășit pragul de 2 milioane de aplicații.
Doar în luna mai a acestui an au fost lansate, conform datelor oficiale, 48.231 de aplicații. Dintre acestea, aproape 21.000 au fost jocuri, categorie care conduce autoritar în App Store. La mare distanță de jocuri, singurele categorii care au numărat peste 2.000 de aplicații noi în luna mai au fost Education, Entertainment, Business și Lifestyle.
Va fi interesant de urmărit, odată cu lansarea noii versiuni de App Store, în toamnă, cum va reuși Apple să ajute dezvoltatorii să-și facă aplicațiile cunoscute. Magazinul de aplicații al celor de la Apple a fost criticat în numeroase rânduri pentru faptul că nu reușește să informeze utilizatorul cu privire la cele mai noi și cele mai interesante aplicații.
Una dintre principalele modificări pe care App Store le va suferi este inspirată de la Google și va consta în rezultate sponsorizate. Dezvoltatorii vor putea plăti Apple pentru ca aplicațiile lor să apară mai sus în rezultatele căutărilor din App Store.