Netflix a depășit așteptările tuturor, reușind să atragă peste 7 milioane de abonați noi în Q4 2016.
Ultimul trimestru din 2016 a fost și cel mai bun pentru Netflix în ceea ce privește numărul de abonați. Compania americană a atras 7,04 milioane de abonați noi, mult peste cei 5 milioane la care se așteptau investitorii.
Creșterea de la an la an este și ea una semnificativă. În aceeași perioadă din 2015, Netflix înregistra 5,59 milioane de abonați noi.
Așa cum era de așteptat, cea mai mare parte a abonaților noi sunt din afara Statelor Unite. Din 7,04 milioane de abonați noi, 5,59 sunt din alte țări. Asta în condițiile în care majoritatea țărilor au acces la mai puțin conținut decât Statele Unite, dar plătesc aceleași tarife.
CITEȘTE ȘI Starship Technologies face primele livrări de produse cu roboți, în Statele UniteVeniturile Netflix în Q4 2016 au fost de 2,48 miliarde, cu 36% mai mult decât aceeași perioadă a anului anterior.
Pentru a atrage cât mai mulți abonați, Netflix va merge în continuare pe crearea de conținut original. Această strategie s-a dovedit câștigătoare în 2016, când 5 din cele mai căutate filme online au fost create de Netflix, în frunte cu mini-seria Stranger Things.
Pentru 2017, Netflix și-a propus să însumeze 1.000 de ore de conținut original nou, de la 600 de ore câte a avut în 2016. În acest scop, compania estimează că va cheltui aproximativ 6 miliarde de dolari anul acesta.