Utilizatorii Instagram vor avea în curând la dispoziție o secțiune în care vor găsi înregistrări video de la evenimente desfășurate în toată lumea.
Sub numele Events, Instagram va oferi un flux video de la evenimentele importante. Acestea pot fi concerte sau evenimente sportive, dar și întâmplări geopolitice și sociale care marchează viața oamenilor.
Un eveniment va ajunge automat un flux video în Instagram dacă conține suficient conținut. Cei de la Facebook nu au specificat ce anume reprezintă ”conținut suficient”, însă este clar că aceste fluxuri vor fi create doar dacă sunt publicate în cadrul rețelei un număr important de înregistrări video într-un timp relativ scurt.
Un element important în crearea fluxurilor video pentru evenimente îl va juca localizarea. Instagram va grupa în cadrul unui flux conținutul care include aceeași geo-locație. Așadar, ca această facilitate să fie relevantă, este important ca utilizatorii să adauge zona în care a fost realizată înregistrarea video înainte de postare.
CITEȘTE ȘI Instagram lansează profiluri de businessAtât crearea, cât și afișarea fluxurilor vor fi realizate pe baza unui algoritm care va lua în calcul, pe lângă criteriile amintite, preferințele utilizatorilor. Fiecărui utilizator îi vor fi prezentate fluxuri video care corespund preferințelor personale, luându-se în calcul persoanele și brandurile urmărite, precum și conținutul la care s-a dat like.
Deși oficial nu a fost spus nimic de monetizare, este de așteptat ca Facebook să folosească această nouă facilitate pentru a le da brandurilor un nou motiv să plătească pentru promovarea postărilor.
Evenimentele vor fi incluse în cadrul secțiunii Explore. Tab-ul Explore din Instagram este folosit pentru a ajuta utilizatorii să descopere conținut interesant din afara cercului de prieteni și a găsi noi conturi interesante pe care să le urmărească.
Noua facilitate a fost lansată astăzi în Statele Unite, urmând ca, treptat, să devină vizibilă și în restul lumii.