Brandurile prezente pe Instagram vor beneficia de conturi de business, o formă specială a profilurilor de utilizator care facilitează prezentarea unei companii și comunicarea cu clienții.
Anunțată încă din luna mai, noua facilitate va oferi brandurilor un layout distinct în cadrul rețelei de socializare care se laudă cu peste 500 de milioane de utilizatori. Profilul de business de pe Instagram va fi corespondentul paginilor de Facebook.
Cel mai important element al unui profil de business va fi butonul de contact. Orice utilizator care accesează un profil de business va putea lua legătură cu reprezentanții companiei respective. Comunicarea se poate realiza, deocamdată, doar telefonic, prin SMS sau mail.
Instagram nu are o funcție de chat internă, ci doar o opțiune prin care pot fi trimise direct poze către anumiți prieteni. Ciudat este că nu există o funcție care să facă legătura cu WhatsApp sau Facebook Messenger, alte produse ale companiei conduse de Mark Zuckerberg.
CITEȘTE ȘI VIDEO Google lansează aplicația de video chat DuoNoile profiluri de business aduc și un set restrâns de informații despre audiență. Brandurile vor afla în acest fel mai multe despre cei care îi urmăresc, dobândind acces la date demografice și informații legate de comportamentul utilizatorilor.
Pentru Facebook, noua facilitate înseamnă o noua cale de monetizare. Companiile care au cont pe Instagram, odată cu trecerea la noile profiluri de business, vor putea plăti pentru promovarea anumitor posturi. Ca și pe Facebook, posturile promovate pot fi targetate pentru o anumită categorie demografică.
Profilurile de business pentru Instagram au început a fi disponibile de astăzi, fiind deja accesibile unora dintre companiile care activează în Europa, Asia și Orientul Mijlociu. Va fi, însă, o implementare lentă, ce se va finaliza unde spre sfârșitul anului.