În 2018 am putea vedea un format cu totul nou de tablete iPad, grației unei noi tehnologii care permite îndoirea ecranului.
Conform deja celebrului analist Ming-Chi Kuo, Apple ar putea veni în 2018 cu un gen cu totul nou de tablete. Compania americană ar urma să lanseze, peste doi ani, un model de iPad dotat cu ecran AMOLED flexibil.
Ideea ecranelor flexibile nu este o noutate. În ultimii ani, coreeni de la Samsung au fost ținta mai multor zvonuri care susțineau că lucrează la un ecran care poate fi împachetat pur și simplu. Însă, cu excepția unor modele create în programele de design, nu a existat vreun produs final care să beneficieze de această tehnologie.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Un ecran flexibil are sens în ceea ce privește tabletele. Aplicația principală a acestei tehnologii ar fi împachetarea produsului ca o bucată de hârtie. Practic, o tabletă de 10 inch ar putea fi împăturită ca o bucată de carton și făcută să încapă în buzunar ca un telefon.
Însă, până în 2018, se pare că anul viitor Apple va lansat trei modele de iPad, unul dintre acestea având o dimensiune care nu a mai fost folosită de producătorul american până acum. Conform aceluiași analist, cele trei modele vor fi iPad Pro 2 cu ecran de 12,9 inch, un iPad Pro de 10,5 inch și un iPad de 9,7 inch.
Prețurile vor urma dimensiunile tabletelor, modelul de 12,9 inch fiind cel mai scump, iar cel de 9,7 inch, cel mai ieftin. Noutatea este tableta de 10,5 inch, o dimensiunea cu care Apple nu a mai lucrat până acum.
CITEȘTE ȘI Numărul aplicațiilor de iPhone și iPad, estimat să ajungă la 5 milioane până în 2020, în principal grație jocurilorDin schemă va lipsi, dacă aceste informații vor fi confirmate, modelul Mini, tableta de 7,9 inch. Locul în acea categorie de preț va fi luat de iPad-ul de 9,7 inch, care ar urma să devină cea mai ieftină versiune.
În ceea ce privește vânzările, este așteptată o scădere cu 10-20 de procente a pieței de tablete în 2017, cu creșteri în domeniile business și guvernamental. În ambele domenii, Apple ocupă poziții puternice.
În domeniul afacerilor, Apple a avut grijă încă de acum câțiva ani să-și asigure o poziție dominantă, realizând în acest sens un parteneriat cu IBM. De asemenea, iPad-ul este folosit și în domeniul educației, acolo unde doar Samsung s-a mai făcut cunoscut prin diverse parteneriate guvernamentale, inclusiv în România.