A doua versiune a smartphone-ului produs de Google, Pixel, va fi prezentată oficial pe data de 5 octombrie.
Informația este susținută de mai multe surse, printre care Evan Blass de la Venture Beat, jurnalist care are un record excelent în ceea ce privește concretizare informațiilor vehiculate neoficial.
Asta ar însemna că Google păstrează aceeași strategie ca anul trecut, când a lansat primul smartphone Pixel pe 4 octombrie. A doua versiune ar veni, astfel, la exact un an și o zi distanță.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
O altă informație ce are șanse mari să se concretizeze este legată de chipsetul care va sta la baza noului model de Pixel. Acesta ar urma să folosească Snapdragon 836, o versiune mai nouă decât Snapdragon-ul 835 folosit până acum de restul producătorilor, inclusiv de Samsung pe tocmai anunțatul Note 8.
Snapdragon 836 ar urma să ofere îmbunătățiri marginale față de Snapdragon 835 atât în ceea ce privește puterea de procesare, cât și parte de consum, oferind o autonomie sensibil mai mare.
Ceea ce este îngrijorător, însă, pentru smartphone-ul celor de la Google este că, prin prisma imaginilor neoficiale care au apărut până acum, acesta folosește în continuare designul cu rame groase, ceea ce-l face să arate ca o relicvă pe lângă flagship-urile Samsung cu Infinity Display și iminentul iPhone 8.
Google's second-generation Pixel handsets, powered by Snapdragon 836 SoC's, will be unveiled on October 5th.
— Evan Blass (@evleaks) August 24, 2017
Google mai trebuie să rezolve și problema disponibilității. Ca și seria Nexus, Pixel nu beneficiază de o disponibilitate globală. Ba chiar și în cele câteva țări în care este livrat oficial de Google au existat mari probleme cu stocurile.
Primul model de Pixel, lansat în octombrie 2016, a fost și primul flagship care a acostat aproximativ 1.000 de euro. Samsung a urmat trendul cu Note 8 ale cărui prețuri încep de la 930 de euro, iar iPhone 8 va costa 999 de euro în cazul celei mai ieftine versiuni.
Rămâne de văzut dacă și restul producătorilor vor îndrăzni să-și scumpească flagship-urile. Apple, Google și Samsung au în spate mașinării eficiente de marketing, lucru care nu se poate spune și despre ceilalți producători.