Dacă informațiile neoficiale care circulă se confirmă, Galaxy S8 are toate șansele să devină cel mai vândut flagship Samsung din toate timpurile.
Conform unui oficial Samsung care a dorit să rămână anonim, citat de publicația coreeană The Investor, Galaxy S8 pare să depășească și cele mai optimiste estimări ale producătorului, vânzându-se de două ori mai bine decât modelul S7.
Dacă Galaxy S6 și Galaxy S7 au avut nevoie de 75 respectiv 74 de zile pentru a ajunge la 10 milioane de unități livrate, conform sursei menționate, Galaxy S8 atinge același prag în jumătate din timpul de care au avut nevoie modelele anterioare.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Dacă de la S6 la S7 saltul a fost minor, cele 10 milioane de unități livrate fiind atinse cu o zi mai devreme, de la S7 la S8 vorbim de un progres imens. Deși oficialul anonim nu spune exact în câte zile au fost livrate cele 10 milioane de unități, o împărțire simplă arată că acest lucru s-ar fi putut întâmpla în 37 de zile.
Explicația succesului de care se bucură S8 este simplă. Samsung nu a pompat mult mai mult în marketing, față de anul precedent, pentru a promova noul flagship. Și, dacă ne aducem aminte de eșecul Note 7, încrederea utilizatorilor și automat vânzările ar fi trebuit să aibă de suferit.
Singurul mare responsabil de acest succes pare să fie noul design. Samsung este primul producător care a ieșit pe piață cu un design care va defini următorii ani: ecranul care ocupă un procent mai mare din suprafața frontală și ramele mult mai înguste.
Trendul ramelor înguste care fac loc unor ecrane mai mari va fi cu siguranță urmat de toți producătorii de smartphone-uri. Inclusiv Apple este așteptat să facă acest pas în septembrie, când va lansa următorul model de iPhone.