Facebook va ajuta brandurile să vândă produse pe Instagram

Facebook va ajuta brandurile să vândă produse pe Instagram
scris 2 nov 2016

Facebook testează în prezent un instrument care le va permite magazinelor să-și vândă produsele prin intermediul Instagram.

Din punctul de vedere al brandurilor, Instagram este o rețea foarte bună pentru creșterea notorietății, însă aceasta nu a contribuit până acum la transformarea în clienți direcți a celor care urmăresc un anumit magazin sau producător.

Urmărește-ne și pe Google News

Asta în primul rând pentru că Instagram nu include link-uri în descrierilor pozelor. Singurul loc în care se poate pune un link pe Instagram este în pagina de profil. Dar acest singur link nu ajută prea mult magazinele care vor să-și vândă produsele.

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.forum

Facebook vrea să schimbe acest lucru și prezintă un instrument care le va permite brandurilor să atragă utilizatorii pe site-urile proprii pentru a cumpăra produsele promovate pe Instagram. În acest sens, Instagram va schimba funcționalitatea tag-urilor special pentru posturile promovate.

Facebook lansează Măști, o funcție care folosește realitate augmentată pentru amuzamentul tinerilor CITEȘTE ȘI Facebook lansează Măști, o funcție care folosește realitate augmentată pentru amuzamentul tinerilor

Astfel, dacă un magazin promovează o poză cu un produs, va atribui un tag produsului respectiv. Utilizatorul care apasă tag-ul va fi dus într-o pagină care conține o descriere a produsului și un buton care îl îndeamnă să cumpere produsul. Dacă apasă acel buton, utilizatorul va ajunge în pagina produsului de pe site-ul magazinului respectiv de unde-l va putea achiziționa.

Interesant este faptul că Facebook a ales o metodă puțin mai complicată decât ne-am fi așteptat. Ar fi putut foarte simplu să pună un buton sub poză, iar utilizatorul ar fi ajuns mai ușor pe site-ul magazinului. În schimb, s-a optat pentru o pagină intermediară de prezentare a produsului, considerându-se probabil că cei care vor apăsa butonul de cumpărare din acea pagină, o vor face în cunoștință de cauză, fiind deja hotărâți să facă achiziția.

Deocamdată noua facilitate este testată cu 20 de magazine și afișată unui număr restrâns de utilizatori din Statele Unite, dar Facebook are planuri de extindere globală.

viewscnt
Afla mai multe despre
facebook
instagram