Cu trei zile înainte de lansarea în cinematografe a filmului Star Wars: The Force Awakens, LucasArts începe asaltul final, cu o campanie prin care facilitează utilizatorilor personalizarea pozei de profil de pe Facebook cu o sabie laser.
Singura forță care se poate măsura cu forța din Staw Wars este cea a mașinăriei de marketing pusă în mișcare de Disney pentru promovarea celui mai nou film din serie, The Force Awakens. În condițiile în care și la piață ți se pun roșiile într-o pungă cu Obi-Wan Kenobi, este puțin probabil să mai existe colțuri ale lumii care să nu fi auzit de ultima capodoperă a lui J.J. Abrams.
Dar, pentru orice eventualitate, cei de la LucasArts pun la dispoziția fanilor pe pagina de Facebook Star Wars un instrument prin care aceștia pot adăuga rapid o sabie laser. Se poate opta între cele două versiuni: albastră, pentru cei care sunt de partea lui Luke Skywalker, sau roșie, pentru cei cărora li s-a urât cu binele.
Utilizatorii pot opta pentru o modificare temporară, alegând un interval de la o oră la o săptămână, după care să se revină automat la poza inițială.
Deși nu este prima ocazie în care Facebook s-a folosit de promovarea diverselor cauze prin intermediul pozelor de profil ale utilizatorilor, parteneriatul cu Disney este un semn clar că Facebook știe foarte bine ce instrument puternic de marketing reprezintă micile imagini care însoțesc orice profil. Deocamdată, acest gen de modificări a fost opțional. Nu este însă exclus ca, într-o bună zi, să se facă această modificare automat și să se promoveze ceva prin intermediul pozelor de profil ale tuturor utilizatorilor fără să li se ceară acordul.