Toate rating-urile pe care utilizatorii le-au dat până acum serviciilor care aveau pagină de Facebook sunt puse acum în valoare în cadrul unui portal de servicii profesionale locale.
Ca și Google, Facebook poate și vrea să se extindă în cât mai multe domenii posibil, profitând de baza enormă de utilizatori pe care o are. Acum, scoțând cel mai probabil din afaceri câteva sute de site-uri de pe această nișă, Facebook lansează Professional Services, un portal în care utilizatorul poate căuta afaceri locale, de la pizza la instalatori.
Căutarea nu se poate face, cel puțin deocamdată cu orice cuvinte și în orice limbă, trebuie folosiți termenii care există în baza de date. De exemplu, nu poți să cauți pur și simplu ”pantofi”, ci vei scrie ”shoe”, iar Facebook îți va arăta termenii disponibili - de exemplu, ”shue stores”.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Căutarea se face în funcție de zona utilizatorului. Dacă ești din București, va returna afaceri din București.
Toate rezultatele au, pe lângă rating-ul rezultat din voturile utilizatorilor de Facebook, descriere, adresă, program de lucru și număr de telefon. În plus, acestea pot fi și localizate pe hartă. Sub hartă, sunt sugerate localitățile apropaite, în caz că nu primești niciun rezultat pentru zona inițială.
Datele afișate sunt ”trase” din cele completate de proprietari în paginile de Facebook, așa că aceștia au acum încă un motiv pentru care să-și creeze o pagină de Facebook, în caz că nu au făcut-o până acum.
Din această cauză, nici baza de date nu este foarte bogată. 9 pizzerii în București, când pe Google Maps apar 80, e cam puțin.