În timp ce ritmul de creștere pe teritoriul Statelor Unite încetinește, expansiunea internațională este din ce în ce mai mare, iar Netflix anunță că tocmai a depășit pragul de 75 milioane de abonați.
Anunțul vine la mai puțin de o lună de când Netflix s-a extins în 130 de țări, mutare ce joacă un rol important în succesul companiei americane din ultimul trimestru.
Extinderea și creșterea numărului de abonați au avut numai efecte pozitive pentru Netflix. Prețul acțiunilor a crescut cu 121% față de anul trecut.
Creșterea prețului acțiunilor vine și ca urmare a rezultatelor financiare înregistrate de Netflix în trimestrul 4: 1.823 miliarde de dolari venituri, respectiv 43 milioane de dolari profit.
În ultimii ani, Netflix a înregistrat și o creștere semnificativă a costurilor pentru achiziționarea de conținut. Dacă în 2012 Netflix cheltuia sub 6 miliarde de dolari, în 2015 a cheltuit peste 10 miliarde.
Această creștere va continua și în anii următori, mai ales în condițiile în care scopul Netflix este acela de a avea mai mult conținut propriu, decât achiziționat din alte surse. Doar anul acesta Netflix are în plan 60 de seriale noi.
Din cei 5,59 milioane de abonați noi înregistrați în trimestrul 4, 1.55 milioane sunt din Statele Unite și 4.04 din restul lumii.