Alături de iOS 11 și noile versiuni de iPad, Apple a prezentat la WWDC 2017 un nou tip de produs pentru portofoliul companiei.
Se numește HomePod și este un speaker audio cu care compania, prin vocea șefului Tim Cook, susține că vrea să reinventeze muzica.
Despre HomePod se zvonea de câteva luni că va fi competitorul Apple pentru Amazon Echo și Google Asistant – produse cu un format și o funcționalitate asemănătoare. Însă, Apple încearcă să se diferențieze susținând că produsul său nu este la bază un asistent digital.
Conform reprezentaților Apple, prioritatea numărul 1 a lui HomePod este muzica. Acest difuzor ar trebui să ofere o calitate audio net superioară concurenților care pun accentul pe funcțiile de asistent virtual.
CITEȘTE ȘI Apple lansează două noi tablete iPad ProBazat pe un chip Apple A8, HomePod folosește un woofer creat special și oferă, printre altele, un sistem multi-channel de eliminare a ecoului și posibilitatea modelării acustice în timp real.
Nu lipsesc nici facilitățile de asistent digital, însă acestea sunt trecute de Apple pe planul doi. Ele vor fi realizate, cum era de așteptat, de Siri și vor consta în oferirea informațiilor cu privire la condițiile meteo, cele mai noi știri, rezultate din sport și altele.
HomePod va costa 349 de dolari și va fi lansat inițial în Statele Unite, Marea Britanie și Australia, urmând să ajungă și în alte țări anul viitor.