Deși nu se poate compara cu Apple în ceea ce privește veniturile realizate din vânzarea de smartphone-uri, Samsung păstrează cea mai mare cotă de piață.
În al treilea trimestru al anului, din 331,9 milioane de smartphopne-uri vândute, 25,6% au fost Samsung, care a rămas producătorul cu cele mai multe vânzări. Locul doi îl ocupă în continuare Apple, cu 14,5%, iar topul primilor 5 este completat de Huawei, Lenovo și LG, după cum urmează:
- Samsung 25,6%
- Apple 14,5%
- Huawei 7,4%
- Lenovo 4,8%
- LG 4,5%
Surprizele neplăcute rămân în continuare Sony și Microsoft, cu 2% respectiv 1,7%. Microsoft, în mod special, nu doar nu că pare capabilă să ducă Windows Phone lângă iOS și Android, dar ”reușește” chiar să piardă cotă de piață.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Atrage atenția și faptul că LG, după trei ani consecutivi în care a fost ales de Google să producă smartphone-uri Nexus, nu a reușit o creștere spectaculoasă. De asemenea, din primii 15 producători, 9 sunt din China.
Analiza realizată de taiwanezii de la Digitimes Research ne arată o creștere anuală a vânzărilor de smartphone-uri cu doar 7,7%. Pentru ultimul trimestru din 2015 cifra vânzărilor totale ar trebui să fie de 396,8 milioane de smartphone-uri.