Lenovo a decis să renunțe la brandul Motorola, locul acestuia fiind luat de Moto.
Chinezii de la Lenovo, care au cumpărat Motorola de la Google, vor folosi pe viitor brandul Moto, în loc de Motorola. Este un sfârșit simbolic al Motorola, producătorul care, practic, a inventat categoria telefoanelor mobile.
Moto nu este un acronim necunoscut, Motorola folosind în trecut sloganul "Hello, Moto!" pentru promovarea propriilor telefoane mobile.
Trecerea la noul brand va fi efectuată treptat, pe parcursul acestui an, Lenovo alegând o strategie de separare a brandurilor în funcție de nivelul de preț al telefoanelor. Astfel, telefoanele din gama inferioară vor păstra brandul propriu Lenovo, Vibe. În schimb, telefoanele highend vor purta brandul Moto și simbolul "M".
CITEȘTE ȘI Directorul Apple a fost plătit cu 10,3 milioane de dolari în 2015Pentru unii, renunțarea la brandul Motorola poate părea o greșeală. Lenovo, însă, nu este orice companie chinezească de duzină. Din contră, este recunoscută nu doar pentru puterea financiară, ci și pentru deciziile strategice bine gândite. Iar "Moto" ar putea fi un reînceput proaspăt al unui brand prăfuit.
Lenovo a cumpărat Motorola în octombrie 2014 de la Google, care o achiziționase la rândul său cu doi ani în urmă.