YouTube Originals, serviciul de producții originale pe bază de scenarii, va fi redus la numai două proiecte de mică anvergură, în cea mai nouă schimbare a confuzei strategii de conținut afișate de YouTube în ultimii ani.
Deși are în spate resursele financiare ale unuia dintre cele mai mari conglomerate din lume, Alphabet, YouTube nu a reușit să pună bazele unui serviciu de streaming premium, care să poată concura cu Netflix, HBO Max, Disney+, Apple TV și restul.
După mai mulți pași înapoi făcuți în anii anteriori, YouTube pare acum să arunce prosopul și să renunțe complet la vechile pretenții. Compania a anunțat că va renunța la toate proiectele de producție, cu două excepții: YouTube Kids Fund și Black Voices Fund.
CITEȘTE ȘI Netflix operează o nouă scumpireLansat în 2016, YouTube Originals nu a beneficiat de suficient suport pentru a produce titluri de succes, iar în martie, cea care l-a condus din prima zi, Susanne Daniels, va părăsi compania.
Fără pretenții în ceea ce privește filmele și serialele bazate pe scenarii, YouTube revine la ceea ce știe mai bine - conținutul creat de alții, monetizat cu reclame.
Prin noua strategie, YouTube va finanța creatorii care-i vor conferi mai multe șanse să concureze cu platforme sociale precum TikTok și Instagram.