Cel mai nou serviciu YouTube aduce într-un singur loc filmele și serialele oferite prin streaming de mai multe mari televiziuni din Statele Unite.
YouTube a lansat oficial Primetime Channels, prin care încearcă să fie gazda universală pentru conținutul premium al serviciilor de streaming care speră să ajungă astfel la mai mulți abonați.
Disponibil deocamdată doar în Statele Unite, Primetime Channels oferă canale de conținut pe care utilizatorii pot găsi filme și seriale create de unele dintre cele mai mari rețele de televiziune de peste ocean.
CITEȘTE ȘI Noutățile Netflix pentru noiembrie - mai multe producții licențiatePrintre rețelele disponibile încă din prima zi în cadrul noului serviciu se numără Showtime, Starz, Paramount+ și AMC+.
Ideea celor de la YouTube este că utilizatorii care s-au abonat la mai multe servicii de streaming ar prefera să aibă tot conținutul acestora într-un singur loc, decât să acceseze câte un site separat pentru fiecare.
Practic, după ce a eșuat cu propriul serviciu de streaming premium, YouTube încearcă măcar să fie o gazdă bună pentru conținutul altor servicii și să obțină, astfel, și o parte din venituri.
Există, însă, și piedici tehnice în calea celor care vor să folosească noul serviciu. De exemplu, un abonat Paramount+ nu poate pur și simplu să lege contul pe care-l are deja de YouTube pentru a avea acces la conținutul Paramount aici. În schimb, va trebui să anuleze abonamentul făcut direct la Paramount+ și să se aboneze la acesta, din nou, dar, de data asta, prin YouTube.
YouTube și rețelele americane de televiziune încearcă, astfel, să concureze mai eficient cu marile servicii de streaming, precum Netflix, Disney+ și HBO Max. Aceștia din urmă nu vor accepta prea curând să cedeze controlul pentru a-și pune conținutul pe YouTube.