Unificarea serviciilor HBO Max și Discovery Plus va elimina din schema de numire brandul HBO, ceea ce ar putea stârni confuzie în rândul utilizatorilor.
Cel mai probabil, serviciul de streaming care va rezulta din unificarea HBO Max și Discovery Plus se va numi, simplu, Max, susțin sursele anonime citate de CNBC, care spun că, totuși, decizia finală nu a fost încă luată.
Șefii companiei vor ca noul nume să reflecte faptul că producțiile celor două mari servicii sunt pe picior de egalitate. Dacă s-ar păstra bradul HBO în denumire, ar putea sugera că producțiile Discovery Plus intră sub umbrela HBO Max.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Însă, un nume precum Max, care nu face trimitere nici la HBO, nici la Discovery, ar putea crea confuzie în rândul utilizatorilor și necesită mai multe investiții în marketing și promovare pentru a-l face cunoscut.
Aceleași surse spun că viitorul serviciu va grupa conținutul în cadrul aplicației inclusiv în funcție de proprietățile care-l produc - Discovery, DC Comics, Warner Bros etc., după modelul folosit deja de Disney+.
Nu se știe încă ce preț va avea viitorul serviciu de streaming, pe care șeful Warner Bros. Discovery, David Zaslav, vrea să-l facă profitabil atât prin creșterea numărului de abonați, cât și prin vânzarea de reclame.
La ultimul anunț oficial, făcut în al treilea trimestru, HBO Max și Discovery Plus aveau împreună aproape 95 de milioane de abonați.