Platforma socială chineză TikTok se extinde pe piața serviciilor muzicale de streaming, cu un serviciu ce-și propune să concureze cu Spotify și Apple Music.
Lansat, deocamdată, doar în Brazilia și Indonezia, TikTok Music este un serviciu de streaming pentru muzică disponibil exclusiv pe bază de abonament.
Conform descrierii oficiale, utilizatorii își pot sincroniza conturile de TikTok și TikTok Music, pot asculta, descărca și partaja melodiile disponibile în cadrul noului serviciu.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
TikTok Music, la fel ca alte servicii de streaming, oferă funcții personalizate pentru descoperirea muzicii, poate afișa versurile melodiilor în timp real și permite utilizatorilor să colaboreze în vederea creării listelor de melodii.
Serviciul include și o facilitate de recunoaștere a melodiilor, în stilul Shazam. Bineînțeles că nu lipsesc nici funcțiile sociale, existând inclusiv posibilitatea comentării pe marginea muzicii ascultate.
Compania chineză a semnat deja contracte pentru acces la catalogul mai multor case de discuri, printre care se numără Universal Music Group, Warner Music Group și Sony Music.
TikTok nu a oferit, însă, o estimare privind extinderea disponibilității acestui serviciu, astfel că nu se știe când TikTok Music va fi disponibil și în afara celor două țări în care a fost deja lansat.