Platforma socială chineză TikTok a început să testeze acomodarea filmărilor lungi de 30 de minute, ceea ce o va aduce și mai mult în concurență cu YouTube.
Mai multe clipuri video lungi de până la 30 de minute au putut fi văzute recent pe TikTok, ca urmare a unui experiment derulat de companie.
Opțiunea upload-ului filmărilor de până la 30 de minute a fost descoperită de unii dintre utilizatorii versiunii de iOS din Marea Britanie, iar alți utilizatori scriu pe platformele sociale că aceasta a apărut și pe Android.
CITEȘTE ȘI Netflix renunță la abonamentul BasicTikTok, care a devenit celebră pentru formatul scurt de video, migrează încet, dar sigur, către filmări mai lungi. În prezent, limita de timp este de 15 minute.
Acomodarea filmărilor mai lungi pune TikTok în situația de a concura direct cu YouTube, dar și cu alte platforme.
Filmările lungi aduc noi oportunități de creștere a veniturilor pentru platformă, atrăgând mai multe reclame, dar oferind și mai multe oportunități pentru creatorii de conținut.
Rămâne de văzut dacă și utilizatorii TikTok, obișnuiți cu filmările scurte, vor fi împăcați cu noua tendință.