După Netflix, acum Spotify și YouTube anunță la rândul lor că nu vor avea aplicații dedicate căștii Apple Vision Pro.
Conținutul video pare să fie principală formă de entertainment oferită de casca de realitate mixtă pe care Apple o va vinde în curând cu 3.500 de dolari.
Însă, dacă multe servicii de streaming vor lansa aplicații dedicate pentru aceasta, chiar din momentul intrării pe piață, altele, care au răfuieli mai vechi cu Apple, nu vor face acest lucru.
CITEȘTE ȘI Netflix nu vrea să audă de Vision ProSpotify și YouTube au confirmat amândouă că nu vor dezvolta aplicații dedicate pentru Vision Pro și nici măcar nu se vor obosi să facă aplicațiile de iPad compatibile, deși a doua abordare necesită un efort mai mic.
Spotify are o răfuială veche cu Apple pe marginea comisionului din App Store. Recent, compania suedeză a criticat Apple și pentru comisionul de 27% pe care aceasta îl va opri din tranzacțiile cu sistemele terțe de plată.
De cealaltă parte, YouTube este proprietatea Google, iar Google, în funcție de interese și negocierile cu Apple, oscilează între a-și promova serviciile pe dispozitivele Apple și a încerca să-și obstrucționeze rivalul.
Spotify și YouTube se alătură celor de la Netflix, care, având propriile nemulțumiri legate de politicile Apple, a decis, de asemenea, să spună pas.
Cele trei servicii vor putea fi accesate de utilizatorii căștii Vision Pro prin intermediul browser-ului Safari, însă, experiența nu va fi cea captivantă, pe care vrea să o ofere Apple.