Netflix a inaugurat un nou tip de raport, mult mai detaliat decât orice a oferit până acum, care arată, în ore de vizionare, care sunt cele mai urmărite producții din cadrul platformei.
Engagement Report, cum îl numește compania americană, realizează o ierarhie a conținutului disponibil pe Netflix, în funcție de timpul alocat de abonați pentru vizionare.
Primul raport de acest gen conține toate titlurile care au numărat peste 50.000 de ore de vizionare în primele șase luni ale acestui an și este un simplu tabel, care mai include data lansării și disponibilitatea.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
În fruntea primului astfel de raport emis de Netflix se află The Night Agent: Season 1, care, cu 812.100.000 de ore, se află la mare distanță de celelalte creații.
Acesta este urmat de Ginny & Georgia (665.100.000 de ore), The Glory (622.800,.000 de ore), Wednesday (507.700.000) și Queen Charlotte: A Bridgerton Story (503.000.000).
Netflix va publica acesta gen de rapoarte de două ori pe an.