Producția sud-coreeană Squid Game a devenit cel mai popular serial Netflix, în funcție de performanța obținută în primele săptămâni din momentul lansării.
Squid Game a fost văzut pe 111 milioane de conturi în doar primele 17 zile de când a fost lansat, anunță Netflix.
Pentru a pune această performanță în context, oficialii companiei spun că este primul serial original care depășește pragul de 100 de milioane în primele 28 de zile petrecute în cadrul platformei.
CITEȘTE ȘI JD Agro Cocora continuǎ seria de proiecte de expansiune ambițioase28 de zile (sau patru săptămâni) este perioada pe care Netflix o folosește pentru a măsura performanța în cadrul propriei platforme.
Netflix consideră văzut un film sau episod care este rulat cel puțin două minute, ceea ce nu reprezintă cel mai relevant indicator pentru succesul real al unei producții. Este suficient, însă, pentru a face comparație cu alte producții măsurate în același fel.
Din 17 septembrie, când a debutat pe Netflix, Squid Game a ajuns pe primul loc din Top 10 în 94 țări. În Statele Unite, spun cei de la Netflix, serialul sud-coreean a staționat pe primul loc 21 de zile.