Spotify lansează Showcase, un instrument prin care artiștii își pot promova creațiile, care ajung să fie afișate în noul Home feed al aplicației.
După ce a ajuns să regrete investițiile masive în podcast-uri, Spotify încearcă să-și crească veniturile pe diverse căi și este suficient de motivată în acest sens pentru a ajunge să riște supărarea utilizatorilor cu reclame.
Reclamele vor fi rezultatul celui mai recent instrument pentru creatori lansat de companie. Acesta se numește Showcase și le permite creatorilor de muzică să publice și să cumpere publicitate.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Cu Showcase, artiștii vor putea să creeze așa-numite carduri, prin care să-și promoveze creațiile. Același instrument va oferi și opțiuni de personalizare a felului cum arată conținut de carduri.
Reclamele vor fi afișate în noul feed lansat anul acesta de Spotify, care aduce video în ecranul principal, după modelul TikTok. Abordarea este criticată de numeroși utilizatori, care vor doar să asculte muzică în cadrul platformei.
Showcase va fi disponibil la început doar în Statele Unite, artiștilor care au înregistrat cel puțin 1.000 de stream-uri în ultimele 28 de zile în cel puțin una din piețele vizate.
Bugetul minim pentru o campanie este de 100 de dolari, aceasta putând să ruleze vreme de 10 zile sau până când se consumă bugetul. Tarifele variază în funcție de mai multe criterii, precum audiența și piețele vizate.