Serviciul suedez de streaming preia ideea emisiunilor matinale de la radio și o combină cu tehnologii proprii.
“The Get Up” este numele primei emisiuni matinale pe care Spotify o difuzează - o emisiune care, precum cele de la radio, este găzduită de DJ și conține, pe lângă muzică, informații din diverse domenii.
Noul show este gândit în principal pentru cei care călătoresc, fie că este vorba de un drum cu propria mașină sau cu transportul în comun spre și de la locul de muncă.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Gazdele emisiunii vor prezenta știri și informații din divertisment, pop-culture și, bineînțeles, muzică. Însă, nu o vor face în direct.
Spre deosebire de emisiunile tradiționale de radio, noul show Spotify va fi înregistrat și publicat în aplicație ca un playlist. Utilizatorii îl vor putea asculta oricând, după ora 7, inclusiv seara, chiar dacă este gândit ca un show matinal.
De asemenea, utilizatorii pot sări anumite părți ale emisiunii. Pot trece peste o parte în care gazdele vorbesc sau pot sări peste o melodie care nu le place.
Muzica difuzată în acest show reprezintă o altă deosebire majoră față de emisiunile de radio. Aceasta va fi personalizată în funcție de gusturile și preferințele fiecărui utilizator, astfel că ascultătorii nu vor asculta toți aceleași melodii, ca la radio.
Deocamdată, “The Get Up” este disponibilă doar în Statele Unite, însă drumul este deschis pentru emisiuni localizate și în restul țărilor în care este disponibil Spotify.