Serviciul suedez de streaming a avut un Q4 stelar, cu creșteri mari pe toate palierele.
Numărul total al abonaților Spotify a crescut în ultimul trimestru cu 31%, ajungând la 271 milioane. Dintre aceștia, 124 milioane persoane plătesc pentru versiunea premium, fără reclame și restul limitărilor de funcționalitate.
Numărul abonaților plătitori a crescut cu 29%. Este trimestrul cu cea mai mare creștere a abonaților plătitori, de când Spotify a devenit o companie publică.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Parte a succesului se datorează podcast-urilor, care au înregistrat o creștere de 200%. 16% din utilizatorii serviciului ascultă acum podcast-uri. Există peste 700.000 de podcast-uri pe Spotify în prezent.
Spotify este în continuare cel mai mare serviciu de streaming pentru muzică, cu cei mai importanți concurenți, Apple și Amazon, având la ultimele estimări oficiale 60 milioane respectiv 55 milioane de abonați.
Veniturile companiei au crescut în ultimul trimestru cu 24% de la an la an, ajungând la 1,2 miliarde de euro. Profitul brut a fost de 474 milioane de euro, cu o pierdere de 77 milioane de euro.
Până la finele lui 2020, Spotify se așteaptă să depășească pragul de 300 milioane de abonați.