Un sondaj recent arată că un procent însemnat de utilizatori vechi, care au plătit abonamentul mai mulți ani la rând, au decis să renunțe la Netflix.
În primul trimestru al anului, care a adus și prima scădere a numărului de abonați Netflix după foarte mult timp, printre cei care s-au dezabonat de la serviciul american de streaming se numără și un număr însemnat de abonați vechi.
Conform unui sondaj făcut în Statele Unite de Antenna, citat de The Information, 3,6 milioane de abonați și-au anulat abonamentul în T1, față de rata de 2,5 milioane de abonați din ultimele cinci trimestre.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Dintre aceștia, 13%, adică aproximativ 468.000, sunt abonați cu vechime, care au plătit abonamentul cel puțin trei ani fără întrerupere.
Abonații stabili, care-și păstrează abonamentul pe termen lung, conferă stabilitate și predictibilitate, fiind deosebit de valoroși pentru serviciile pe bază de abonament în general. Pierderea lor arată că serviciul are probleme mari în păstrarea abonaților.
În cazul Netflix, cele mai frecvente nemulțumiri indicate de utilizatori au legătură cu conținutul (calitatea creațiilor originale, dispariția multor producții licențiate etc.) și prețul (Netflix s-a grăbit în ultimii ani să crească mult prețurile în SUA și alte regiuni).
Netflix a terminat primul trimestru al anului cu 200.000 de abonați mai puțin, însă, compania spune că se așteaptă să piardă alte 2 milioane de abonați în al doilea trimestru, ceea ce se va reflecta imediat în valoarea acțiunilor.