Versiunea cu reclame a serviciului de streaming Disney+ va afișa mai puțină reclamă decât alte servicii care folosesc același tip de monetizare.
Disney a oferit câteva informații noi despre viitoarea versiune cu reclame a Disney+, care va fi lansată cândva în cursul acestui an. În primul rând, compania promite că nu vor fi difuzate mai mult de patru minute de reclamă pe oră.
Asta va face Disney+ să afișeze mai puține reclame decât alte servicii, precum NBC Peacock sau Hulu, care este deținut tot de Disney, însă, afișează între 9 și 12 reclame într-o oră.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
De asemenea, nu vor fi afișate reclame celor mici, care accesează serviciul folosind profilul Kids.
În plus, Disney nu va accepta reclame la servicii de streaming concurente, astfel că pe Disney+ nu se vor vedea reclame la Netflix sau HBO Max.
În vreme ce Netflix a intrat pe o pantă descendentă și este dispus să devină agresiv în relația cu cei care folosesc același cont, Disney+ continuă să crească. La finele primului trimestru al anului, acesta ajunsese la 137 de milioane de abonați.
Disney+ va fi disponibil din 14 iunie în România, pentru 30 de lei/lună.