Netflix s-a sătura ca investitorii să o judece doar în funcție de piața din Statele Unite și a dat publicității mai multe date privind evoluția numărului de abonați și a veniturilor în întreaga lume.
Pentru prima oară, Netflix a făcut publice cifre detaliate pe regiuni geografice privind abonații săi și veniturile. Compania americană își împarte utilizatorii, în funcție de regiune, în patru categorii: Statele Unite și Canada, America Latină, Asia Pacific și Europa, Orientul Mijlociu, Africa.
După Statele Unite și Canada, unde Netflix are la nivelul ultimului trimestru 67 milioane de abonați, a doua regiune după numărul de abonați este Europa, Orientul Mijlociu și Africa, cu 47,4 milioane de abonați.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Din Q1 2017, numărul de abonați Netflix din Europa, Orientul Mijlociu și Africa a crescut cu 140%. În aceeași perioadă, veniturile companiei aproape s-au triplat, ajungând la 4 miliarde de dolari.
În America Latină, Netflix are 29,38 milioane de abonați și venituri de 2 miliarde de dolari, iar în Asia Pacific numărul acestora a ajuns la 14,48 milioane, iar veniturile au crescut la 1 miliard de dolari.
Din cauza scăderii numărului de abonați din Statele Unite, acțiunile Netflix au avut de suferit în ultimele luni. Comparativ cu luna iulie, când au fost făcute publice cifrele pentru Q2, valoarea acțiunilor Netflix este mai mică cu 16%.
Acesta pare să fie rolul informațiile detaliate pe care Netflix tocmai le-a oferit - acela de a convinge investitorii că acum creșterea vine din alte regiuni decât Statele Unite și Canada.
Netflix a început marea extindere în 2016, când a devenit disponibil în peste 130 de țări.